Searching...

Mobile

Reply
Accepted Solution

6 WEEKS & STILL NO HELP !!!!!!!!!!!

ADH

Posted 12.12.18 and again a new Post on 14.1.2019.  I need to reactivate an old Optus Mobile No.  Dan Moderator had posted on 15.12.2018 that he may be able to help.  I emailed the information Dan said he needed on 15.12.2018.    It is now over 6 weeks since my first post and still no resolution, one way or another.  I was so happy that Dan said he could assist but now am losing confidence that I will be able to regactivate my old mobile, which is extremely important to me.  Please help !!!!! ADK -

Re: 6 WEEKS & STILL NO HELP !!!!!!!!!!!

Ray_YC

Hi there,

We never received such e-mail which leads me to believe you e-mailed the no reply Yes Crowd e-mail that customers can receive when they get a notification there has been a response to their question, a private message awaiting them, somebody gave you a Kudos, etc.

Please e-mail the details again through to the e-mail address advised in your PM.



__________________________________________________________________________
I’m part of the Yes Crowd team, employed by Optus to help run our online community. This guide explains how everything works on here and you should also check out our Community Guidelines.

Did we answer your question? Please mark it as a Accepted Solution and be generous with that Kudos button Smiley Happy

Re: 6 WEEKS & STILL NO HELP !!!!!!!!!!!

ADH

Hi Ray,

 

Thank you for your response.  I am a bit confused you say - email details to the e-mail address advised in your PM. 

I am struggling with going through private messenger to send an email - I will try again.

 

Thanks

ADH

 

 

 

 

 

 

Re: 6 WEEKS & STILL NO HELP !!!!!!!!!!!

[ Edited ]
SillyGogo

here is a link to @Dan_C 's profile

https://yescrowd.optus.com.au/t5/user/viewprofilepage/user-id/64436

 

click on send private message to contact Dan_C with your details and issue. 


__________________________________________________________________________
I’m a Yes Crowd Champion (not an Optus employee). I share my knowledge on Yes Crowd on a voluntary basis. If I answered your question, please mark it as a Accepted Solution. If I helped you out, hit that Kudos button Smiley Happy

Re: 6 WEEKS & STILL NO HELP !!!!!!!!!!!

ADH

Thank you so much for pointing me in the right direction.

I have now sent a pm to Dan.

Regards,

ADH

Re: 6 WEEKS & STILL NO HELP !!!!!!!!!!!

Dan_C

Hey @ADH, I've received your PM.


I'll chat with you there.


__________________________________________________________________________


We’re currently performing upgrades to the Yes Crowd platform.

Please be mindful that moderator responses may be delayed until the upgrade is complete. We apologise for any inconvenience during this time.

***Please note I am not currently with the Yes Crowd team.***

This guide explains how everything works on here and you should also check out our Community Guidelines.

Did we answer your question? Please mark it as a Accepted Solution and be generous with that Kudos button Smiley Happy

Re: 6 WEEKS & STILL NO HELP !!!!!!!!!!!

ADH

Hi Dan,

 

I have not heard from you since 29.1.2019 when you sent a private message to me.  I replied to you on 6.2.2019 in private messages but this is showing as not having been read.  I sent another private message today.

 

Can you help me with reacting my old number?

 

Kind Regards,

ADH

Re: 6 WEEKS & STILL NO HELP !!!!!!!!!!!

ADH

Hi Dan,

 

You sent me a private message on 29.1.2019 and I have sent you two private

messages on 6.2.2019 and 11.2.2019 both of which appear to remain

unopened.

 

It would appear that you have been on line on the Optus Crowd since 6.2.2019.

 

I have send a further private message to you today.

 

Please let me know if you can help me.

 

Kind Regards,

ADH

FOR DAN MODERATOR - REACTIVATING OLD MOBILE

ADH

Hi Dan,

I originally posted on 12.12.2018 for help with reactivating old mobile number.

I started a fresh post on 25.1.2019 for help.

You sent me a private message on 29.1.2019 to communicate with me via "private message"

I have sent you 3 emails through private message, 6.2.2019 at 9.51 am, 22.2.2019 at 2.15 pm and 20.2.2019 at 10.45 am

All of these private messages to you remain unopened.

I do not know whether something is wrong with the private messages I am sending and they are not getting through to you.

You have been online in the last few weeks so that is why I am concerned that my messages are unopened and may not be getting to you.

Can you please assist me with reactivating my old mobile number?

Kind Regards,

ADH

 

Re: FOR DAN MODERATOR - REACTIVATING OLD MOBILE

[ Edited ]
Davelew

Hi

Dan is no longer working as a moderator for Optus. Hopefully as  @caaf @has escalated your post you will be contacted by someone from the yes crowd team 

 

Dave


__________________________________________________________________________
I’m a Yes Crowd Champion (not an Optus employee). I share my knowledge on Yes Crowd on a voluntary basis. If I answered your question, please mark it as a Accepted Solution. If I helped you out, hit that Kudos button Smiley Happy
Post a Reply
Top Contributors
132 Kudos
128 Kudos
97 Kudos
88 Kudos
56 Kudos